Hjälp!

Mitt hår ser rent ut sagt för jävligt ut! Mitt hår växer väldigt snabbt och eftersom att jag har en så pass kort frisyr så syns det direkt när håret har växt. Inte nog med det så leder det "snabbväxande"- håret till att jag fort får en ful utväxt. Tänk den dagen då jag vågar att färga håret på mig själv...vore underbart!

Nu när julen närmar sig så vill man ju vara fin i håret, så hur ska jag nu göra? Har inte hunnit hitta någon bra frisör här i Karlstad än. Måste både klippa och färga håret nu, och då menar jag NU!

Den stora frågan är HUR jag vill mitt hår. Är jag trött på frisyren som jag haft i två år nu?? Ska jag spara ut till mitt långa hår igen? Vad tycker ni??

Kort eller långt? Rak eller sned lugg?



Kommentarer
Postat av: Jenny E

Du är ju så fin i alla frisyrer :)

Men jag tycker du passar så himla bra i den korta varianten, som på bild 2 och 6, även om jag förstår att det är jobbigt att sköta :)

Slår dig kanske en pling senare idag. Jag saaaaknar ju dig :)

2009-12-09 @ 13:27:46
Postat av: Maja

Lätt så som det är på den andra bilden, tokfint:)

2009-12-09 @ 15:13:13
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Mariah

Du är ju så himla fin i det korta med lugg. Så jag röstar på bild nr 6! :) Jag har färgat håret idag. Brownie!!! :)

2009-12-09 @ 18:48:02
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Hocka

6:an!!! Den frillan är sååå cool;)

2009-12-09 @ 23:17:39
Postat av: Eruska

haha verkar bara vara jag som röstar på bild 3 och 5 :)

2009-12-11 @ 19:47:03
URL: http://erickkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0