Underbar känsla...

...jag kan knappt fatta det. Jag har nu haft min första lediga helg för sommaren. Det känns helt konstigt! Jag är ju van att bara ha en ledig dag i taget. Men jag har ju faktiskt kunnat sova ut i två dagar i rad nu. Riktigt häftigt =) Haha. Gårdagen spenderades solandes på en filt i en park nära mitt hus. Det var länge sen jag kunde jobba på min bränna. Skönt! Gårdagskvällen spenderades hos min syster med middag och kortspel.

Idag har vi varit ute och plockat svamp i några timmar. Känner mig riktigt duktig! Fått en massa luft och motion idag...Var behövligt. Dessvärre var det oerhört mycket mygg i skogen så nu sitter jag här i soffan och kliar benen alldeles för mycket. Men lite kantareller hittat vi i allafall. Nu har vi i allafall hittat vårat svampställe. Glöm att jag berättar för någon vart det ligger!

Imorgon är det jobb igen. Men nu ikväll ska jag kolla på Arn, äta glass och måla naglarna...

Hoppas ni alla har haft en bra helg??!



Kommentarer
Postat av: mathias

snälla säg vart kantarell stället är!!!!!

2009-08-10 @ 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0