I'm back!

Jag lyckades byta bort min helg och ge bort mitt fredags pass. Så igår hoppade jag på bussen  och åkte upp till Leksand. Kände en sån härlig lycka när jag satt på bussen. Blir alltid lika glad av att åka upp till Leksand! Idag har jag varit hos frisören (hade en hemsk utväxt och alldeles för långt hår), köpte bröllopspresent och shoppat i Borlänge. Eftersom att det blev bestämt så sent att jag skulle åka hem och gå på min kusins bröllopsfest så hade jag inte hunnit fixa någon klänning. Så det gjorde jag idag istället =)

Ikväll kommer min kära bror med familj hem hit. Längtar till dom kommer. Känns som om det var länge sen jag såg dom. Åh lilla Anton, åh vad jag ska pussa på honom...även om han inte gillar det =) Har ju lovat att pussa honom från Malin också!

Imorgon blir det bröllopsfest som sagt. Ser fram emot den. Hoppas det är en massa roligt folk som kommer!

Nej nu ska jag sova lite middag så jag orkar vara uppe sent ikväll, misstänker att dom kommer hit rätt sent nämligen...

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0