Fundering

Nu till helgen så var det egentligen meningen att jag skulle jobba, men en tjej på jobbet frågade om vi kunde byta helg. Absolut, tänkte jag...spelar inge roll för mig. Sen insåg jag att jag nu faktiskt skulle kunna åka hem till Leksand nu i nästa helg. Min kusin har sin bröllopsfest då (de gifte sig på Arlanda tidigare i somras), så det vore inte helt fel att få gå på lite bröllopsfest i helgen. Vi får se om våra chefer godkänner att jag byter helg med henne. För isåfall så bär det nog av mot Leksand på torsdag eller fredag...

...om nu inte lillplutten får lust att komma nu under veckan dvs. Sånt kan man ju inte styra så bra. Hur som helst så bokar jag nog biljett senare under veckan...

Åh imorgon kommer lönen. Som jag har längtat!! Jag har verkligen varit fantastiskt fattig under den senaste veckan. Ska bli skönt att slippa få ont i magen av att gå in på internetbanken nu på ett tag =)

Det första jag ska göra när jag får pengar är att:
-handla god mat
-gå på bio (finns många filmer jag vill se där nu)
-köpa en fin klänning till bröllopsfesten
-köpa lite småsaker jag har tittat på, på jobbet

Kommentarer
Postat av: syster malin

Det är så roligt när efterlängtade pengar kommer. Själv ska vi åka och storhandla i em, vilket gör mig glad då mat är mitt stora intresse just nu ;-) Känner på mig att lillen INTE kommer denna vecka, känns som den aldrig kommer att komma, så du kan lugnt åka till Leksand. Och jag ska fortsätta gå långpromenader varje kväll, äta chilimat och kanske även prova hallonbladste. Nu jävlar ska lillen komma ut. puss

2009-08-25 @ 13:50:39
Postat av: Sara

Jag känner verkligen på mig att lillen kommer nu i helgen. Eller vad tror du?? Bara för att jag nu är uppe i Leksand... Du har ju hört mitt tips på hur du ska få lillen att koma ut.Men du kanske inte är "up for it"?? haha.



Puss.



ps. kan du inte locka ut lillen med mjukisdjur eller godis då?

2009-08-28 @ 17:41:20
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0