Back in town

Kom precis innanför dörren här hemma i Karlstad. Resan gick bra men den kändes alldeles för lång dock. Helgen har varit jättebra. Tiden gick snabbt som vanligt! Hann med klippning, shopping, tid med familjen och bröllopsfest...en bra helg.    Ett stort tack till brudparet för en riktigt trevlig fest! Tyvärr så fick jag så ont i huvudet under kvällen, att jag åkte hem med mamma och lilla Anton lite tidigare. Men det var en bra och rolig fest =)

Imorgon ska jag fixa lite saker på stan och ringa till jobbet och tigga lite jobb!!

Nej nu ska jag göra annat. Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :) jag gillar den skaprt. checka min och kolla om jag har rätt om de jag har skrivit om kissie.?



kram beloni

2009-08-31 @ 00:06:04
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0