Upp o ner, ner o upp...

Snacka om att jag har humörsvängningar...Ena dagen så känns allt bra med allt (exjobb,framtiden,privatlivet...) och andra dagar så känns allt skit! Igår var det en skitdag i Sthlm. Tåget var försenat, missade bussen till ikea så jag fick gå hela vägen ut och intervjun gick inte heller så bra. Visst, man vet ju aldrig hur bra det går på intervjuer, men det kändes tyvärr inte så bra. Aja vi får se!

Nu kan jag i allafall lägga ALLT fokus på exjobbet! Känns skönt att kunna lägga all koncentration på det nu...

Annars då? Av någon anledning så somnade jag otroligt sent inatt så idag blev det en lång sovmorgon. Men nu tänkte jag betala räkningar och få lite andra saker gjorda!

Idag saknar jag solen väldigt mycket. Det är väldigt varmt ute (tror jag i allafall) men det är molnigt! Tror nog att det skulle behövas lite åska och regn, för luften är alldeles för tung nu.

Nej nu ska jag sluta skriva...att börja skriva om dagens vädret är inte alls okej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej vädret behöver du inte skriva om, det ser vi alla hur det är ändå ;) Och du... du får ALDRIG börja tvivla, du är BÄST! Glöm inte det. Vi kan ringas imorgon, är sjukskriven för ryggen. Jäkla (piss)chiaschiss-skit...

2009-04-29 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0