Underbara dag!

Den här dagen har verkligen varit hur mysig och härlig som helst. Maja ringde mig vid elva tiden idag och frågade om jag ville äta lite lunch med henne. Hon kom hit, vi satt och softade lite i soffan sen gjorde jag iordning mig. Vi åt en en pizza och sen promenerade vi runt lite och handlade lite saker som Maja behövde. Vi tog en sväng förbi Systemet och inhandlade lite alkohol inför den kommande påskhelgen (skönt att ha det gjort). Sen satte vi oss på en bänk, som oftast alkisarna brukar sitta på, och pratade lite i solen. Vi satt där i 1-2 timmar och bara njöt av solen och att kolla på folk. Då och då stannade det till lite folk vi kände och snackade lite. Ah härliga vårsol! Sen mötte vi upp med Kristofer, handlade lite fika och gick hem till honom. Äntligen fick vi se hans lägenhet, den var väldigt fin! Det var även kul att höra lite vad som händer i hans liv nu förtiden...

Nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan fortsätta med det där j-la golvet!

Tack Maja återigen för en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0