Resfeber?

Imorgon åker jag till Karlstad. Stannar där exakt 23 timmar...alldeles för kort! Skulle vilja stanna där och dryga mig med min syster och hennes gubbe (moahaha) mycket längre. Men jag ska ju åka tillbaka dit igen på lördag, men då bara över dagen. Då ska vi hjälpa dom att flytta, vilket vi är proffs på vid det här laget! Ja herregud vad många flyttar mina föräldrar har fått ställa upp på, med oss "barn". Jag har nog flyttat cirka 6 gånger tror jag...(=är proffs på att packa).

Klockan är nu strax efter ett. Borde verkligen gå och sova. Har packat klart men är inte riktigt trött. Har väl kanske en lite resfeber som spökar...eller något i den stilen. VARFÖR går det inget tåg raka vägen mellan Karlstad och Leksand för?? Nej jag måste byta tåg TRE gånger imorgon. I Borlänge, Ludvika och i Kristinehamn... Aja har laddat upp med skvallertidningar och sudoku så jag borde klara mig!

Nej nu ska jag väl försöka sova... Men vi hörs när jag kommer hem igen och önska mig lycka till på jobbintervjun. Det kan jag behöva =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0