"Regnet det bara öser ner..."

Ja det regnar faktiskt ute. Jag kommer knappt ihåg när det regnade sist. Jag tycker att det är rätt skönt måste jag säga...för regnet idag har den där underbara doften av sommarregn och DET är helt otroligt mysigt. Idag har jag åkt runt en hel del med bilen. Har kollat lite på någon stor loppis och även på några affärer i Borlänge. Men jag har inte köpt saker till mig själv, utan till mitt examensarbete. Tyvärr så hittade jag inte så många saker. Måste ta en sån här dag någon annan gång, när jag inte är så hungrig och har sån sprängande huvudvärk.

Måste bara säga att min pappa är grym. Jag skrev ju tidigare i år att jag krockade med våran "ful-bil", vår gamla Volvo. Vi tyckte inte att det var värt det att lämna in den på en verkstad för reperation, så pappa bestämde sig för att fixa den själv. För någon vecka sen så blev han klar. Och lilla pärlan ser ut som vanligt igen! Bra jobbat pappa.

Såhär såg ju bilen ut direkt efter krocken =(



Måste även säga att min mamma är det skönaste mamman som finns! Haha åh va mycket vi har skrattat under den här kaosvecka med allt fix i huset =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0