Innedag

Idag är det verkligen en innedag. Regnet bara öser ner ute och efter att ha spenderat de senaste dagarna utomhus så förtjänar jag faktiskt lite tid inne. Nu myser jag i soffan framför datorn. Jag tänkte väl försöka göra något åt skolarbetet, men vi får se. Min bror och hans son åkte nyss hem till Stockholm igen, men min syster stannar tills imorgon. Det känns i allafall bra! Vi får se till att hitta på något riktigt mysigt ikväll...

Påskhelgen har varit bra, men lite splittrad. Det är svårt när man vill vara med både familjen och vännerna. Tycker jag har försökt att kombinera det bäst jag kunnat, men ibland så prioriterar man faktiskt familjen framför vännerna. Den här helgen har jag varit lite extra familjekär, så är det bara!



Det finns inge värre än att se saker som man verkligen inte vill se. Det blev inte det avsked som jag hade hoppats på heller. Trist även att man knappt kan prata med någon om det...Just nu vill jag bara flytta härifrån. Komma bort ifrån allt. Börja om på nytt någon annan stans. Vissa personer kan man lita på, andra kan man inte lita på...Man kan inte vilja vara vän med alla! Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0