Försöker ta tag i allt.

När jag skulle sova igår så började jag tänka på vad jag har kvar att göra innan vi börjar skolan igen och hur mycket tid jag har kvar att göra det på. TVÅ veckor...två veckor kvar tills vi börjar skolan igen. Jag hade ju tänkt att vara helt klar med exjobbet då. I allafall ha fotograferat resultatet, skrivit alla skoluppgifter som inte har med exjobbet att göra och ha kommit långt i min slutrapport. Fick lite smått panik som ni kanske förstår. Inte nog med allt det jobbet så ska jag hinna med två jobbintervjuer, en i Karlstad och en i Stockholm + min syster flytt (fast det är mest roligt, att få träffa dom). Pust.

Måste chilla ner och strukturera upp allt, ännu en gång. Idag håller jag i allafall på och syr gardinerna (till exjobbet), ska bli skönt att ha det gjort. En klar och en kvar...



Kommentarer
Postat av: Mary

Lycka till imorn! Vad är det för jobbintervju i sthlm?

2009-04-20 @ 08:59:42
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Sara

Intervjun i Karlstad är på onsdag. Och intervjun i Stockholm är på nästa tisdag. Det gäller en traineeplats på IKEA (på något av varuhusen). Men det är riktigt svårt att få en sådan plats. Men vi får se!

2009-04-20 @ 13:11:17
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0