Ljuset i tunneln?

Mörkret:
För mycket att göra för en liten person...

Fredag:
Gruppredovisning. Projektet är i "skarpt läge", dvs att vi gör ett uppdrag (förslag) till ett riktigt företag.

Måndag:
Gruppredovisning i ämnet försäljning.

Tisdag:
Hålla ett ca 8 minuterstal på engelska om valfritt ämne (i ämnet engelska, såklart).

Pust!



Ljuset:
Såklart finns det några ljusglimtar i mitt liv...

Helgen:
Ska göra något hemligt, för klasskompisarna iallafall. Har ex-jobbet att göra.
Ska bli skönt att få jobba lite praktiskt.

Praktiken:
Som jag säkert nämnt tidigare så har jag fixat praktik för våra fyra första veckor (av åtta) på IKEA i Barkarby (Stockholm).
Jag har fått chansen att få praktikplatsen från himlen idag...Vilket isåfall leder till att jag bara blir på IKEA i tre veckor och någon HELT annanstans i fem veckor.

Håll tummarna för mig nu! För det här är världens chans för mig =)
Jag hoppas få lite besked angående det imorgon...hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Håller så klart alla tummar och stortåar jag har!!! Ring när du vet nåt mer!!! Kram kram

2008-09-11 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0