Knockad

Det känns som att jag har sprungit in i en vägg, känner mig helt groggy. Igår kväll gick jag och la mig kl HALV NIO. Låg och läste lite och sen somnade jag någon gång runt halv tio. Helt otroligt. Jag som brukar snitta att somna vid ett varje natt! Beror självklart på att jag börjat "jobba" på ett nytt ställe...men jag kommer nog in i det snart! Lagom tills jag ska börja på nästa ställe =)

Satt på tunnelbanan idag och observerade människor. Kan vara rätt intressant faktiskt. Folk kan vara så underliga! Satt mitt emot en man idag som satt och läste...han satt och småfnittrade hela tiden. Undra om det var en rolig bok eller om han inte hade "alla getter i hagen" (eller hur man nu säger)...Är så dålig på ordspråk... Samma man använde ett "strips" eller kattstrypare (som en del säger) som bokmärke i sin bok. Lite underligt. Ville han visa att han är "manlig" eller var han bara smart?? Hm...

Nej nu ska jag gå och sussa tror jag. Så jag orkar upp till jobbet imorgon. En ny spännande dag på IKEA. Imorgon ska vi fortsätta med rummet som vi håller på att inreda! Sweet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0