Gangsta vs. gangster

Det var en bra kväll igår. Hälften var utklädda till riktiga gangsters och den andra halvan var utklädda till till gangsta hiphoppare! Det var verkligen en sjuk blandning av kläder. En riktigt lyckad kväll! Jag var nykter och var nog hemma innan tolv iallafall. Men imorse var jag helt "knockad", var helt slut! Hur trött som helst...

Men jag kunde inte gå och lägga mig tidigt ikväll då jag trodde att det var American Idol-final på tv4, men icke. Falukurirens TV-tablå för ikväll stämde tydligen inte alls...Åh va besviken jag blev! Ska försöka leta reda på det avsnittet på nätet någonstans...Bara måste se när vinnaren koras, för då börjar jag alltid att småsnyfta. Shit vilken lipsill jag kan vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0