Första dagen på IKEA

Var otroligt trött imorse. Gick väldigt tidigt hemifrån imorse, då jag var osäker på hur lång tid det skulle ta att åka till "jobbet".

Dom tog väldigt bra hand om mig idag, riktigt härliga människor jag ska få jobba med! Fick en rundvandring i varuhuset...tog ett bra tag kan jag lova! =)

Sen på eftermiddagen så hjälpte jag till att fixa iordning lite julsaker.
Mötte MÅNGA kunder idag som blev lite smått panikslagna av att vi redan tagit fram alla julkulor och adventsljusdagar. Haha kan förstå dom! Senare på eftermiddag åkte jag på att slå in en MASSA julklappar (tomma kartonger med presentpapper), men det var faktiskt rätt roligt!
Jag som älskar julen =)

Här får ni se min finfina namnbricka och mina "klappar"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0