Låååånga härliga dagar...

Nu börjar jag bli sliten, borde nog ta en ledig dag...Men det är ju så roligt så jag vill ju inte missa något!

Vi är i full gång med inspelningarna nu. Spännande att se hur allting faktiskt fungerar bakom kamerorna!

Jag är fortfarande lite bitter att min kamera fortfarande är paj. Har ju inte varit ledig något, så jag har inte haft tid att leta reda på någon kamerabutik. Måste verkligen fixa det, för mina mobilbilder är ju ingen direkt toppkvalité på....

Jag hoppas att alla där hemma mår bra och att ni inte har det alltför kallt där hemma =) (haha)

(Själv så har jag bränt mig i pannan, på näsan och i nacken, men jag klagar inte...snart blir jag riktigt brun)

Viiiiii hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0