TV = Tröstlös väntan

Jo det är något som jag absolut har lärt mig här nere i Spanien! TV- och filminspelningar innebär mycket väntan, men på något sätt så känns det som all väntan är värt det! Ska bli så kul när programmet vi gör börjar sändas där hemma i Sverige...Hur allt kommer se ut och hur bra det kommer gå hem hos tittarna.

Här om dagen kollade jag runt lite på min facebook och hittade ett "videoklipp" som jag lagt ut där. Ett klipp med mina goa klasskompisar...Det tog rätt hårt att se den "filmen" igen. Kände hur mycket jag saknar alla där hemma. Jag stormtrivs här, tro mig...men nu har jag varit här i över tre veckor och det börjar krypa lite i mig. Kan mycket väl bero på att vädret suger just nu...det regnar nästan varje dag nu och det ska fortsätta så i typ en vecka till. Känns väldigt opepp! Men jag ska inte klaga alltför mycket. Hörde att vi fått snö hemma i Dalarna och det känns faktiskt lite värre...

Nä nu ska jag surfa vidare. Gäller ju att passa på när man får låna rumskompisens dator lite =)

Kommentarer
Postat av: Maja

Själv är jag tokavundsjuk att det börjat snöa hemma i Dalarna. Här uppe i Luleå väntar vi fortfarande.. Nu vill man ju ha snö. Massor med snö! =)

2008-11-02 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0