Hemresan kommer krypande...

Ja det är faktiskt inte så långt kvar nu...Jag åker hem om 9 dagar. Men vår sista inspelningsdag är om  6 dagar!! Sen ska vi bara packa ihop och dra oss mot Sverige igen. Tiden går så sjukt fort nu...vilket är rätt skönt faktiskt. Som jag sagt tidigare, jag STORMTRIVS här i Alcalá La Real men det dåliga vädret får en att längta hem lite. Ja jag vet att det är snö och slask hemma i Dalarna...men jag saknar min lägenhet otroligt mycket!

Ikväll blir det nog italienska restaurangen igen (för andra gången på en vecka). Vi börjar seriöst tröttna på maten på vårt hotell...inte alltför varierande mat direkt.

Nä nu ska jag nog gå tillbaka till hotellet och kolla till Malin som inte mådde så bra idag. Peppa upp henne lite inför middagen ikväll =)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

oj vad jag längtar efter att du kommer hem så vi får ses hemma i Leksand... ha det bäst nu under den sista tiden. puss o kram

2008-11-05 @ 11:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0