Fest & Mys

Så har min helg sett ut!

Har försökt få lite ordning här hemma. Har inte hunnit städa sen jag kom hem till Sverige igen. Men nu ser det iallafall helt okej ut, men som vanligt så skjuter jag upp hela städningen. Så det blir att moppa golven osv en annan dag (skjuter upp det igen)...

I lördags var jag och Jannica en sväng till Lager 157. Blev verkligen inte imponerad! Hittade nästan inget alls...Blev bara två sjalar, två par raggsockor och ett par finfina gummistövlar! Alla dessa ting kan behövas när det säkert blir slaskväder ute! Just nu är det fin snö ute, det bara vräker ner...Men det är alltid bra att ladda upp med gummistövlar och raggsockor!

Senare på lördagen gick vi på bio och såg "Madagaskar 2", den var helt okej men inte bra. Senare på kvällen blev det förfest hos mig (trots att jag tvekade hela dagen på om jag ville festa eller ej). Sen blev det självklart Lucky House. Var faktiskt en riktigt bra kväll, speciellt då man inte varit ute i Leksand på flera månader!

Tog inga egna bilder i lördags, så jag bjuder på en av Jessicas bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0