Då var man tillbaka då...

Då sitter man i skolbänken igen då...känns lite konstigt faktiskt! Känner att jag inte riktigt har landat efter resan... Men det är väl bara "på´t" igen bara!

Julen närmar ju sig med stormande steg. Igår bestämde vi i familjen hur vi ska göra med julklappar i år. Vi körde lottning, så alla får en som dom ska köpa julklapp till! Jag fick mormor, så jag måste börja fundera lite på den saken nu...

Känner mig lite förvirrad. Hade bara behövt någon mer ledig dag, så jag hann komma i fas lite. Men men inte mycket att göra åt nu. Bara att gilla läget!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: emma

Vi ska också köra lottning ;P men ja har inte fått min än, hoppas på någon kul! :) hehe!!!



Ha det great i veckan, och hälsa alla.

Känn pepp!

Kramar!

2008-11-17 @ 15:22:11
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0