Då var det dags igen...

Dags för skyltning i Säter igen. Den här gången blev jag tilldelad en tobaksaffär som även säljer väskor och leksaker. Känns rätt simpelt att få det snyggt där. Julskyltning med en julgran, paket och leksaker osv. Blir nog bra. Känns som att jag har hamnat i en bra grupp också. Jag är den enda tvåan i gruppen, vilket betyder att jag nog ska i princip lämna över till dom. Dom ska ju få fortsätta vårt samarbete med Säters kommun när vi håller på med exjobbet och sen slutar skolan.

Usch får ångest när jag tänker på att vi enbart har fem månader kvar i skolan....hm...trist!

Kommentarer
Postat av: emma

jag få också ångest.... sen då liksom?! puuuh. känn splittringen... Måste ta vara på tiden!

Pussss

2008-11-22 @ 11:40:48
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0