Countdown...

Två dagar kvar tills inspelningarna är över...
Tre dagar tills de flesta åker hem...
Fem dagar kvar tills jag kommer hem till Sverige...
Sex dagar kvar tills jag är hemma i min lägenhet i Leksand igen...

Tiden går sjukt fort. Det går inte att beskriva hur kul jag har haft det här. Vilka underbara människor jag har arbetat med. Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag har gjort här...Sweeeeeeeeeet!

Den senaste veckan har överösts med Jeff Dunham-kommentarer. Det har verkligen förgyllt våra dagar, shit alltså...Eller vad säger du Mange? Haha....."Make it talk...." (såå internt, sorry)

Ville bara skicka en liten tanke till min nya goa vän Malin. Hon åker hem redan imorgon, kommer fan sakna henne! Stackarn får lov att hoppa runt på kryckor sen igår, då hon gjorde illa sitt ledband när några spelade lite fotboll. Usch, tur att skadan inte var värre...Aja, kommer iallafall att sakna henne!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vilket härligt kort! =) snart ses vi!

2008-11-10 @ 16:40:35
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/
Postat av: tess

du har blivit utmanad..

2008-11-13 @ 09:22:17
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0