Years, month and days...

För 5 år sedan...
Gick jag i tvåan på gymnasiet och tyckte då att jag levde livet. Lallade nog runt i min egen lilla bubbla då...

För 3 år sedan...
Hade jag kommit precis kommit hem från Sälen, efter min först och enda säsong där. Var lite ledig och väntade på att få börja jobba på Clas Ohlsons centrallager. Hade nog lite panik över vad jag ville med mitt liv, som mina vänner nog också kände...därav  skapades LHLE!

För 1 år sedan...
Bodde och jobbade jag i Stockholm. På Clas Ohlson i Gallerian. Trivdes men kände nog lite saknad av mina vänner och Leksand. Det var min första sommar på annan ort.

För 3 månader sen...
Hade jag precis avslutat min praktikperiod i Göteborg och börjat skolan igen. Hade även lämnat min tillfälliga roomie Jonna, efter en trevlig tid i Götet!

Igår...
Jobbade jag här i Linköping (på min praktikplats). Filade lite på min nya blogg, släppte den och hade lite releasefest. Lyckades även hinna packa lite för hemresan till Leksand.

Imorgon...
Åker jag hem till Leksand med Emelie. Har saknat min lägenhet, mina kära föräldrar och mina klasskompisar.

Om 1 år...
Är jag en nästan färdigutbildad dekoratör. Har förhoppningsvis fått jobberbjudanden och en plan för vart jag vill bo och jobba...

Jag utamanar:
Johanna, Jonna, Becca, Maja, Tess , Joanna, Jessica och Jennifer.


"Jag vet att ni bara älskar "kedjebrev" (NOT) så jäklar om ni inte svarar nu! Hahaha... " - Mariah Hanses

Kommentarer
Postat av: Mary

Wiiiie, du va duktig och svarade. Men du kan ju inte utmana samma personer! :) Puss

2008-05-13 @ 21:32:55
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0