Paniken finns, men tiden tillåter inte...

Har alldeles för mycket som jag behöver göra, men har ingen tid att ordna det! Sommarjobb, dekorationsuppdrag och andra saker...men men...

Idag har vi dekorerat på skolan. Ikväll ska vi ha fest för våra tvåor, en fest med Raggar/Rockabilly-tema. Vi är riktigt nöjda med alla förberedelser! Jag och min grupp är riktigt nöjda med vår söta "korvmojj"!! Allt kommer att bli mycket snyggare ihop med alla gästerna, som förhoppningsvis är utklädda i temat.Tog några foton som ni ser nedan...

Borde väl gör iordning mig snart. Är lite trixigt att få ihop en bra outfit, men det ska jag nog lösa.

Imorgon kommer systeryster och på lördag blir det grillfest hemma hos mina föräldrar med skolfolket!

        
        
Lite lånade saker från Classic Car Week, buffébord, "korvmojj" och självklart en korvgubbe vid namn Gösta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0