Ny upptäckt...

Har en slappdag idag. Jag njuter av mitt lilla sommarlov. Vill inte lyfta ett finger innan onsdag, då jag börjar jobba!

Sitter och kollar på Ocean's Twelve just nu på TV4. Tyckte att jag kände igen en statist väldigt väl...Funderade en liten stund och sökte på internet lite. När jag börjat fundera på en sak så har jag ju svårt att släppa det. Upptäckte då att det var svensken Johan Widerberg (som var med i Ebba & Didrik och Lust & Fägring stor) som var med i en scen med Catherine Zeta-Jones... Riktigt coolt!! Undra hur han fick det jobbet, han känns inte som nån som vill satsa stort i Hollywood.

Om ni inte tror mig? Gå in på www.imdb.com ,sök vidare till Ocean's Twelve och klicka på cast!

image68      image69

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Sara!!
Snygg bloggsida du har!!
Hoppas att allt är bra med dig *L*.
Sitter just och väntar på att din mor ska höra av sig... Vi har tänkt oss en "tjejkväll" här i Gagnef ikväll.. hi!
Du: Ang Johan Widerberg: Han har säkert massor av kontakter även utomlands. Hans far.. Bo Widerberg.. var en stor/erkänd regissör och känd även utomlands så.... :-)
Ha det gott! Hoppas vi ses snart!
Kram!

2008-05-31 @ 13:59:58
Postat av: Erika

haha redan sara.....hiiii

2008-06-01 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0