Festtider

Raggarfesten i torsdags var grym. Alla var otroligt nöjda. Alla hade kul. Toppbetyg. Jag hade till och med kul nykter =) inte så svårt att ha det, men ändå. Såhär kul hade både ettor och tvåor....

        

Igår hade jag grillfest här hemma. Av lite olika anledningar: klassavslutning, alldeles för tidig födelsedagsfest och ESC 2008 =) Det var lyckat men det var väldigt mycket folk här hemma hos mina föräldrar. Men det var riktigt trevligt. Vid halv tolv tog vi oss in till Noret och festade loss på Lucky House (såklart). Min syster är ju här hemma nu, så hon hängde med igår...Det var kul att få festa med henne igen. Jag mötte även upp med Malin och Veronica inne på lucky. Riktigt kul att festa med dom igen!!

        
  

Återkommer senare...ska iväg och äta lunch på en restaurang med mamma, mormor och systeryster nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0