Day for a tattoo

Idag klockan 16.00 var det äntligen dags!

Min första tatuering. Är riktigt nöjd. I början gjorde det faktiskt inte alls nå ont, visst det kändes men det var ingen fara alls. MEN när hon började tatuera på benet som går ner mot fotknölen (vet inte exakt vad det heter)...då gjorde det riktigt ont. Hon var och tatuerade nära någon nerv, så mina tår började rycka lite. Såg nog rätt roligt ut! Haha.

Jag tatuerade min på Tattoo Obsession i Leksand. Det är två coola brudar som driver det, dom var väldigt duktiga och professionella! Känner mig riktigt nöjd. Jag var hemma hos mina föräldrar nu på kvällen och visade upp min nya tatuering... Pappa (som inte är ett stort fan av tatueringar direkt) tyckte den var snygg, enkel och smakfull...Haha jag blev lite paff faktiskt. Men det kändes skönt med dom orden från honom.

Åh på fredag kommer min syster till Leksand. Shit vad jag saknar henne! Längtar otroligt mycket...


image40

Kommentarer
Postat av: Mary

Åhh, det blev ju skitsnyggt! Va duktig du är som fick det gjort... Nu är det jag som ska ta mig i kragen! Hmm... Haha!

2008-05-20 @ 11:19:11
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: Malin

Jaaaaaa jag kommer minsann hem... På fredag blir det rejält mys med mamma o pappa va? och på lördag ska jag jävlar i min låda bli full ;)Snygg tatuering, du är och förblir coolare än jag (vilket inte är så svårt kanske)men ändå!!! =)

2008-05-21 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0