Back in Dalecarlia

Känns bra att vara hemma i Leksand trots att man redan har börjat stressa upp sig inför alla saker som måste göras...Men men, skönt iallafall att vara här hemme igen!

Roadtripen upp till Leksand med Emelie gick ju finfint. Vi har alltid lite roligt när vi åker bil. Jag började störa mig på att de flesta orter vi åkte igenom hade så nördiga namn, så jag tog några foton...

        

Igår hade jag lite Leksandsdag. Fikade med Joanna, Rebecca och Linda. Vi träffades även på kvällen och spelade lite spel. Riktigt trevligt! Har saknat Rebecca otroligt mycket...de andra träffar jag ju oftare =) Rebecca "goofade" sig som alltid, hon kan verkligen få en att le....haha.

        
       

Nu i helgen blir det att hjälpa till på skolan och mingla och hjälpa de som sökt vår skola! Dag ett är avklarad, hade riktigt roligt idag. Träffade många nya människor, sköna människor.

Dags att sova. Eller?

Kommentarer
Postat av: Maja

Dina namn är ingenting mot vad det finns för namn här, jag lovar! Btw, hörde att ni fårr snö! Mohahahahahah. Kors i taket, men det har INTE vi. Och sist men inte minst. Vad blirdet för tatuering och var? Syns om drygt två veckor. JIPPI!!!! :) Puss!

2008-05-17 @ 14:50:43
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0