Skön vinst

Skönt att starta EM med en vinst till svenskarna! Sweet =) Vi satt som sagt hemma hos Kristofers föräldrar och kollade på fotbollen, mycket trevligt men alla var nog lite för sega.

När jag kom dit skuttade in i köket för att titta till de söta valparna, som nu är fem dagar gamla. Satte mig på huk vid deras "korg" och tittade på de nio söta valparna. Då hör jag att mamman kommer springandes. Hon hoppar upp och försöker BITA mig i ansiktet....två gånger!!!! Hon försökte väl mota bort mig, uppfattade väl mig som ett hot. Men jag avgudar ju de söta valparna!! Jag har inte växt upp med hundar, men är väl inte direkt hundrädd...men efter kvällens händelse har jag fått en ny respekt för dedär djuren. Blev skitskraj, så läskigt att hon nästan bet mig i kinden!

Det syns inte i mitt ansikte, hon fick aldrig riktigt tag med tänderna. Men jag ska nog avstå att klappa valparna på ett tag nu. Förstår mamman, klart att hon vill skydda sina barn. Men jag som är så snäll....hm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0