Regnet bara öser ner...

Sitter på jobbet. En väldigt lugn dag.

Umgicks lite med Malin innan jobbet vi åt en liten provisorisk lunch, köpt på Hemköp. Trevligt att prata med henne igen så man fick skvallra av sig lite! Man blir f-n lycklig av att träffa henne...hon ger en sån härlig positiv energi! Men det blev en kort träff då jag skulle börja jobba kl halv två.

Så nu sitter jag här på jobbet. Händer inte så mycket idag...Åh va jag fryser. Har kjol men inga tights eller strumpbyxor. Regnet bara öser ner ute. Tänkte inte heller alls på att ta med min en varm kofta till jobbet. Har en tjocktröja med mig, men den är inte alls "lämplig" att stå i en recpetion med (min svarta adidaströja). Aja jag får nog upp värmen snart. Får väl blåsa liv i min städmani och börja grovstäda "repan" lite kanske...

Lider med studenterna (läs Mariahs bror) som går ut skolan idag. Det känns ju inte som det ultimata lyckovädret direkt. Men det kan nog vara skönt med lite regn, för både luften och marken.

Hm ska jobba vidare nu. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0