Midsommar

Såhär ser min midsommar ut:

Torsdag (idag):
Jobba fram till halv nio.
Byta om lite snabbt.
Krascha Håkans fest, det är ju faktiskt Hjulbäcksmidsommar ikväll!
Hem och sussa i bra tid.

Fredag (midsommarafton):
Jobba till halv tre.
Byta om lite snabbt.
Skynda ut till Skeberg och se majstångsresningen med familjen.
Äta god midsommarmiddag med familjen.
Skynda hem och göra iordning mig.
Möte upp Johanna & co.
Kolla på majstångsresningen i Gropen (ja, den välkända med 30.000 pers!!!)
Gå till Johanna och börja festa!!! (blir dock rätt lugnt, alkoholmässigt iaf)
Älskar midsommarafton =) Även om det regnar nästan varje år....

Lördag (midsommardagen):
Softa på förmiddagen med familjen.
Jobba mellan 13.30-20.30.
Antagligen så skyndar jag mig hem och gör iordning mig då.
Det blir antingen mys/grillmiddag med familjen eller utgång på Lucky House med vännerna.
Håller det öppet...det blir mer spännande så =)

Söndag:
Umgås med familjen innan syskonen åker hem igen.
Ledig från jobb =) (även måndag...sweeeet)

Hoppas alla ni får en grym midsommar, trots regnet (om det nu kommer nå mer)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0