Men kom igen!

Dalarna i all ära.

Men jag hittade en notis från dalademokraten idag, från Ludvika..."Polisen har omhändertagit en moped som misstänkts vara trimmad"...Aaaaaah shit asså! Haha brist på andra nyheter eller? OBS! Den låg som senaste nytt på deras hemsida, hm...pinsamt.

"Här kan man fika med grisar". Falukurrien ligger inte på latsidan heller!! Dom kontrar med grisar. Haha om man är trött, skrattar åt allt...så finns det många artiklar i de olika tidningarna här i Dalarna som verkligen kan roa en...Haha!

Sitter på jobbet, nu igen. Det är midsommar. Jag är sjukt trött. Vill bara att klockan ska slå halv tre så jag kan få åka och äntligen träffa hela min familj. Hela familjen har inte varit samlad sen i februari. Åh längtar efter mina syskon så mycket!!

Längtar inte minst efter min underbara lilla knodd, min söta brorson Anton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0