Lilla Leksand

Ja mina vänner. Det är farligt att bo i Leksand. Ett snedsteg och mer än halva kommunen vet om det inom några dagar. Okej, om jag skulle tabba mig så skulle ju inte direkt halva kommunen bry sig det minsta. Men om man är känd, närmare bestämt en känd hockeyspelare...då bryr sig folk! Tydligen...

Jag pratar självklart om en viss lagkapten för vårt kära hockeylag Leksand. Fick höra om dethär i lördags...Vill inte skriva ut hans namn, för då lär väl min blogg överösas med inlägg från en massa hockeyfans (då dom kan hitta min blogg snabbare på google då). Har faktiskt sett en av de fyra filmerna som cirkulerar runt på folks mobiler... Känns hemskt att säga, men jag är rent utav äcklad av vad jag såg. Så himla oproffsigt gjort av en offentlig person! Visst han gör väl vad han vill på sin fritid, men när man är känd borde man nog tänka sig för lite. Utifall om något skulle läcka ut, dumt att ta risken... Enligt min åsikt iallafall!

Man vet ju inte vad i tidningsartiklarna som faktiskt är sant, men om han har sagt de saker som man läst i tidningarna...Så var det kanske inte är det mest smartaste utlåtandet jag sett direkt. Hm...

Artikeln i Aftonbladet den 9/6 2008


Ikväll är det fotboll! Spännande...Vi ska sitta hos Kristofer och kolla! Och samtidigt gulla med valparna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0