"Hemlis"

Igår, fredag, hade jag äntligen en ledig dag från jobbet. Behövde verkligen komma ifrån lite och låta huvudet slappna av lite. Men jag vet faktiskt inte vad som har hänt med mig. Tror nog att jag blivit så van att ständigt jobba eller ha andra ärenden att utretta, att jag inte bara kan ligga och slappa på min lediga dag...

Jag och min mamma har ett lite projekt på gång. Fast det är lite hemligt, är en överraskning till min lilla brorson. Det har att göra med vår gamla lekstuga...Kommer bli tokbra! Han får förhoppningsvis se det när dom kommer upp på midsommar! Har saknat att vara kreativ igen...Det är som en drog! Får aldrig nog.

Så gårdagen bestod av att hålla på med det projektet och städa mina föräldrars två bilar invändigt. Nu luktar de gott och är hur fina som helst. Men jag orkade inte tvätta dom utvändigt....men det är väl insidan som räknas, lr?! haha.

Nä nu ska jag göra iordning mig och åka och jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0