Give me a break

Det känns som att det varje dag "ploppar" upp något nytt som drar mig längre ner...

Jag är så trött på att springa runt i cirklar utan att få en bra nyhet. Ja jag vet, jag låter nästintill deprimerad! Så allvar är det inte... Men när det handlar om ekonomi, kan ens humör verkligen sjunka till botten! Jag tycker det är så fel att studenter får mindre pengar från CSN i maj månad. Det är ju då man behöver pengar!!! Hellre får jag mer pengar i maj och mindre i augusti! Som det ser ut i dagsläget så är det kris...Jag har nog löst problemet, men det innebär ju bara att jag skjuter problemet framåt!

Jag sover dåligt, går runt och oroar mig hela tiden, gråter till vilken tv-serie som helst. Suck...vill komma på fötterna nu! Så jag kan fortsätta att leva mitt liv och bara vara lycklig!

Det är mitt mål =)

Kommentarer
Postat av: Eirka

helloo sara..hoppas allt är bra med dig!

tatueringen sitter på underarmen..vänstra för att vara exakt...dålig bild dock haha

kramar

2008-06-24 @ 15:08:33
Postat av: Erika

tur att jag kan stava till mitt egna namn hahahaa

2008-06-24 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0