Another day

Har gått och blivit helt "dagvild". Har ingen koll på vilken veckodag det är. Har för mycket i huvudet för att hålla koll på sånt oxå. Jag vet när jag ska jobba, jag åker och jobbar. Tar en dag i taget. Känns som att jag bara går runt i cirklar. Samma sak varje dag. Det händer inget som drar mig ur det hela...

Igår skulle vi ha åkt och kollat på roddtävling nr 2, men den blev inställd pga för stark vind. De lyckades inte köra upp (kyrk-) båtarna till Sollerön och det blåste för mycket för att kunna genomföra en regelrätt tävling. Så nu börjar vi ladda för nästa tävling, imorgon torsdag...

Vi tänkte göra det hela till en heldag. Börja vid 10.00 och ha en liten guidning för Emelie runt Siljan. Visa lite sevärdeheter, kan vara bra för oss andra oxå och få en liten repetition! Så imorn händer det ju iaf något annorlunda...sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0