Waiting...

Snart,  snart kommer pengarna...På fredag klirrar det till i kassan igen. Var alldeles för länge sen jag fick pengar! Längtar så...Har varit ledig idag så jag tog en liten trip till Insjön (ingen idé att åka till Borlänge när jag inte hade så mycket pengar på kontot). Hittade ett par enkla svarta skor som jag ville ha. Hitta även ett linne som jag verkligen skulle vilja ha...Kan jag inte få pengarna redan imorn???

Igår åkte min bror med familj hem till Sthlm igen. Känns lite tomt hemma hos mina föräldrar nu. Ingen Antons om springer runt  och busar. Jag har ju bott hos mina föräldrar en vecka nu när mina syskon varit på besök. Men jag "flyttade" hem igår. Har verkligen saknat min underbara säng. Men jag saknar nog Anton ännu mer...Shit va jobbigt det är när de åker! Älskar ju att gosa och busa med min lilla brorson...min lilla charmknutte!

Jag hoppas min syster kommer på besök snart igen!! När vet jag inte...Men hon måste göra det snart! Vore jättekul om hon ville dra med sig pojkvännen också! Så jag får "bråka" med honom, nu när min bror har åkt hem...

Imorgon ska mamma och jag bada kurbad på jobbet. Vi ska bada direkt efter att jag har slutat jobba. Det ska bli skönt men det kan bli lite jobbigt att bada ett varmt bad med oljor när sommarvärmen har kommit tillbaka igen. Men men, jag ska inte klaga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0