Vilken underbar dag...

Sitter på jobbet. Längtar tills jag ska åka hem. Busa med busfröet Anton, äntligen krama om syster och mysa hela kvällen och morgondagen med min goa familj!

Inte nog med att familjen äntligen är samlad igen ( vilket jag älskar), så har det idag hänt något otroligt roligt!!!....

Jag har fått en praktikplats inför höstens LIA ( Lärande I Arbete)......
.....på IKEA i Barkarby. Dom ringde mig på jobbet och frågade ut mig lite. Men det gick galant och nu har jag mina första fyra veckor (av åtta) säkrade på IKEA. Vilken lättnad...ska bli så kul! Nu ska jag ligga i och fixa en praktikplats till de sista fyra veckorna av denna perioden snarast möjligt. Så jag bara kan njuta och softa när skolan börjar. När säkert hälften av klassen har panik över att dom inte är klara med det än =)

Åh va glad jag är!

Kommentarer
Postat av: caroline

Heeej gumman! Grattis till Lia:D skoj att du mår bra:) Ses om några veckor!puss kram

2008-07-14 @ 15:14:07
URL: http://sotaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0