slumrande dag

Igår vaknade jag vid klockan tolv, hade sovit i elva timmar rakt av. Var helt slut. Hade huvudvärk sen någon dag tillbaka. Aj aj. Åkte iväg och hjälpte pappa att måla fönstren på vår sommarstuga (som jag alltid gör när jag är ledig från jobbet). Orkade bara i 2-3 timmar, sen hade jag nästan frossa. Det var kallt och jag kände mig hängig. Så jag åkte hem, sov lite till sen segade jag framför tv:n resten av kvällen... Jag hoppas på att jag bara var trött och inte att jag är påväg att bli sjuk. Nej nej, jag är frisk, så frisk jag bara kan bli!

Idag ska jag jobba. Kanske blir jacuzzibad ikväll efter jobbet, har inte hört nå mer från gänget...hur blir det??

Längtar tills på måndag, för då kommer mina goa syskon hem...försöker byta lite pass under den veckan, så jag får mer tid med familjen! Behöver verkligen umgås med familjen just nu...

Shit vilka tråkiga inlägg jag skriver..Ber om ursäkt för det. Ska skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0