"Regnet det bara öser ner"

Jag känner mig lurad!

För några dagar sedan kom äntligen solen tillbaka. Ah värmen, det gillar jag! Man fick lite extra energi och man kände sig lite piggare och gladare. Men vad hände igår då? Vaknade upp till REGN. Regn regn regn...idag också! Shit va deprimerande...Det faller mig verkligen inte i smaken!

Jag försöker fundera ut vad jag har att se fram emot, nu när jag sitter här på jobbet, en grå dag som denna!

- Nu nästa vecka kommer antagligen Johanna hit igen...längtar!
- Vi ska försöka dra ihop en liten jacuzzikväll här på jobbet, med mina goa vänner. Mys!
- Om 1-2 veckor kommer förhoppningsvis båda mina syskon hem och hälsar på. Det är något som jag längtar väldigt mycket efter...Åh kan dom inte komma hit idag??!
- Måste se till att bada i Siljan snart igen, fiska och förhoppningsvis åka iväg någon natt med tjejerna. Gärna ut i skogen till någons sommarstuga. Bara mysa, dricka gott och skvallra. För där i skogen är det ingen som hör...

Hörs & syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0