Glömde en sak

Igår efter jobbet skyndade jag förbi Linda & Fredrik och hämtade upp dom. Vi åkte hem till mig så jag kunde fräscha till mig lite. Emelie mötte upp hos mig. Sen åkte vi ut till Tibble för att att fira lite med roddarna på den årliga roddfesten. STOR besvikelse. Hela dansgolvet var fullt...Men eftersom att det regnade och att det var så fullt med folk inne i huset så satt en stor del av vårat roddlag inne i vår "uppimpade", snygga roddbuss och snackade. Lite smått avslagen stämning. Kanske hade varit lite roligare med lite alkohol i kroppen. Men jag var rätt nöjd med att ha en nykter kväll där jag bara satt och snackade med vännerna. Jag åkte hem vid elva-tiden. Borde väl ha gått och lagt mig direkt, men jag fastnade (som vanligt) i en film. "Sweeney Todd", en äldre version tror jag visst...Rätt bra, lite sjuk. Vill gärna se den senaste filmen, nyversionen (?) av den filmen med Johnny Depp. Måste få tag i den...



Grattis till våra herrar som tog hem "hela skiten" i år igen!
Även starkt jobbat av damlaget, som visat sig starka med en båt med 75 % nybörjare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0