Fish & rain

Först vill jag be om ursäkt till Maja och Jonna för att jag fick det att låta som att jag var den enda som är singel i min vänskapskrets. Jag borde ha nämnt er...vill ni att jag skriver ut en kontaktannons till er två? Eller trivs ni som det är just nu?

Familjedagarna fortsätter.

Igår åkte jag, pappa, min bror och hans son (Anton) ut och åkte lite båt. Det va Antons båtpremiär, så det var riktigt spännande för honom! Vi passade på att fiska lite också. Vi fick ingen större fångst, bara en liten liten aborre. Men det var mysigt....tills det började regna och åska. Så vi var tvungna att kliva i land vid närmaste strand och klä på oss regnkläder. Vi försökte fiska från land med det regnade för mycket så vi sökte skydd under ett tak. Vi insåg att vi inte kunde vänta ut regnet, så när åskan hade lagt sig så började vi åka hemåt... Vi var kalla, blöta med nöjda med kvällen...

Idag har vi åkt lite häst & vagn, gått tipspromenad och haft lite knytkalas på bryggfesten i Skeberg.

Imorgon ska jag jobba och sen blir det utgång. I Malung (dansbandsveckan...jag vet, inte alls min stil) eller hemma hos Cisci. Och sen, vem vet!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ursäkten godtagen! Ja släng ihop en annons till mig med..;)

2008-07-20 @ 09:26:43
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0