Återhämtning

När man känner sig stressad så behöver man bryta vardagen och göra något helt annat ibland...

Så efter jobbet idag tog jag en liten promenad med Maja på Noret (centrum). Efter det åkte jag hem, åt lite och sov en liten stund. Ah älska tuppluren på eftermiddagen!! Sen åkte jag hem till mina föräldrar, pappa hade bjudit hem mig på lite mat. Efter maten fixade pappa och jag lite grejer, sen åkte vi ut till Skeberg en sväng...

Äntligen fick jag åka båt!!! Pappa la i vår båt vid midsommar men jag har inte haft tillfälle att åka ut med den nåt än... Men idag tog pappa och jag en sväng ut på Djursjön. Sjön låg helt spegelblank, inte en våg så långt ögat kunde nå... Kvällsolen lyste så fint över vattnet. Jag la mig ner längst fram i båten  och bara tittade upp i himlen medan pappa gasade ut från bryggan...Mitt ute på sjön så bad jag pappa stänga av motorn, så jag fick ro lite istället. Stannade upp efter ett tag och lyssnade...Det var HELT tyst, så fridfullt!

Känner mig alldeles lugn såhär efteråt. Jag behövde det lugnet. Måste se till att åka ut med båten oftare, för att få komma bort lite från mitt annars rätt stressiga liv! Vilken underbart fin kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0