En härlig julkväll

Jag valde att jobba på Peter Jöback-konserten ikväll för att få höra han sjunga "Halleluja"... Jag fick höra den och många fler underbara låtar. Jag är knappast ett Jöback-fan, men han sjunger otroligt underbart. Han blandade julsånger med lite andra sånger. Jag är i allafall grymt imponerad. Måste säga att jag rös när han sjöng " Guldet blev till sand"....shit alltså!

Det är verkligen så synd att Peter är lagd åt "andra hållet". Han ser otroligt bra ut, speciellt live =) Tänk att han typ är 37 år och fortfarande ser så bra ut. Jag är impad!!

En liten surprise var att Gunilla Backman (från bl a svenska Mamma Mia-musikalen) kom ut på scenen och sjöng några låtar med Peter. Hon sjunger också grymt bra. Ville bara säga det...haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0