Dumt beslut

Ibland är man inte alltför smart!

Är hemma och är sjuk även idag. Kände mig inte tillräckligt pigg för att sitta och julpyssla i skolan och även vara ute och leka i snön. Så jag valde att ligga kvar i sängen. Vilket nog var smart. Men efter två dagar liggandes i sängen så började jag bli lite rastlös och uttråkad. Och jag kände mig lite stressad att jag har skjutit upp ett visst moment med exjobbet i några dagar. Så jag tog tag i det nu idag på eftermiddag...

INTE smart gjort. Höll på att ramla ner från stegen flera gånger för att jag var så yr och vinglig. Är i princip helt klar med den momentet nu (i allafall förarbetet), orkade inte slutföra det helt. Nu sitter jag här och är helt slut...Skulle kunna gå och lägga mig för natten nu tror jag.

Men det går såklart inte. För jag måste göra iordning mig snart för att åka iväg på julbord med skolan. Det blir knappast någon fest för mig efteråt (som det säkert blir för alla andra)...Men ett julbord med julmust, köttbullar och prinskorvar, säger man knappast nej till...speciellt inte då jag redan har betalat för det!

Ska vila huvudet på huvudkudden nu en stund innan jag måste iväg...


Kommentarer
Postat av: syster Malin

men Sara, du får inte vara sjuk... krya på dig gumman! om du är hemma imorgon också kan du ringa mig, jag är ledig hela dagen. kram!

2008-12-10 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0