Romantik på jobbet...

Är mitt uppe i att checka in ett stort bröllopssällskap idag. Åh jag får så härliga känslor när det blir dags för bröllop i min närhet. Skulle så gärna vilja se själva vigselakten och hela middag. Men men mariah får väl ta kort åt mig och berätta hur underbart bröllopet var (då det är hennes kusin som gifter sig).

Åh, tankarna går tillbaka till min brors bröllop för några år sedan. Närmare bestämt 4 år sedan, tror visst att dom firade nu igår! Det var så fint, så personligt och inte ett öga vart torrt....inte mitt iallafall. Jag menar, kom igen!! Det var min BROR som gifte sig!

                                Åh va fina dom var, min bror och hans fru...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0