Dagens uppgift

Det var exponering / dekoration på schemat idag. Vi hade lektionen med våra ettor. Vi blev tilldelade:
- En eller flera skyltdockor
- En lite udda placering någonstans i skolans lokaler
- Som tvåa blev jag tilldelad några ettor =)
- Skyltdockornas kläder fick endast bestå av tidningspapper.
Låt fantasin flöda...

Jag är nöjd med min grupps prestation. Tyckte vår docka blev grymt cool. Vi lyckades verkligen få till en lagom puffig bröllopsklänning på en skallig docka =) Vad tycker ni om några av gruppernas fina dockor??





Måste säga att jag blev riktigt besviken på delar av min klass idag.
En del kom inte ens till skolan idag eller så åkte de hem vid lunch.
Riktigt dålig stil. Vi andra fick stanna kvar i skolan efter att vi hade slutat,
för att planera måndagens aktiviteter...dålig stil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0